Linkblog

Elegünkvolt!

Nagyjából mindenről, de talán inkább a mai helyzetről és persze politikáról, érdekességekről, és még talán zenei dolgokról is. Szerintem ennyi elég két mondatnak. :D

Friss topikok

HTML

2010.06.24. 21:25 Valaki-aki

Oszkó Péter képei

Már jó ideje feliratkoztam Oszkó Péter blogjára, kíváncsiságból. Nem mondom hogy mindenben egyetértek vele, sőt! De ebben a posztban nem is ez a lényeg.

Tehát mint említettem, be-be nézek a blogjára az utóbbi időben viszont a bejegyzések helyett egyre több személyes és családi kép fogad. Tulajdonképpen ezzel nem lenne semmi baj de a képek számomra egyre érdekesebb formát öltenek.


 

Persze lehet hogy tudatlan vagyok, de nem értem miért tölti fel ezeket a képeket a netre? Mai két felvétele pedig rendesen megdöbbentett. A Kockás Abrosz című csendélet lényegét még valahogy meg lehetne magyarázni, bár szerintem nagy művészi rálátásról nem árulkodik, azonban a Nyeregben című rendesen elgondolkodtatott.

Először is ha megnézzük a képet elkezdhetünk rajta gondolkodni miképpen készíthette az ország volt pénzügyminisztere?

Talán a fejére rögzített egy felvevőkészüléket, vagy esetleg nem is ő készítette csak ezzel szórakoztatja a blogjára tévedő kíváncsiskodót? Mire gondolhatott a készítése közepette, vagy esetleg a későbbi válogatás során....?? ''Hú ez de nagy kép lett.. ezt feltöltöm a netre biztos sokan meglátják benne azt amit én sem látok..'' Egyszerűen nem értem mi értelme lefotózni az árnyékomat és feltölteni a netre. Vajon milyen jelentős emlék fűzi majd ezekhez a képekhez Oszkó Pétert?

Tulajdonképpen logikus magyarázatot nem tudok az egészre ugyanis a művek nem értékesek, elgondolkodtatónak se mondanám őket, sőt igazából semmi értelmet nem találok bennük. De mondom, lehet hogy bennem van a hiba.

 

 

Oszkó Péter - Kockás abrosz (forrás: oszkó péter blogja)

 

Oszkó Péter - Nyeregben (forrás: oszkó péter blogja)

Szólj hozzá!

Címkék: képek oszkó


A bejegyzés trackback címe:

https://elegunkvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr392107635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása